Sepetim

CUMHURİYETİMİZ 100 YAŞINDA

İade, İptal ve Değişim

BC HOME 'da kaliteli ürünü en uygun fiyata üretmek için çok çalışıyoruz. Buna rağmen beklentinizi karşılayamadığımız durumda veya ürünümüz sizi memnun etmediyse iade talep edebilirsiniz. Ürün iadesi ve para iade işlemlerine önemle eğiliyor ve titizlikle değerlendiriyoruz.

İade talebiniz öncesinde lütfen aşağıdaki bilgileri dikkatle okuyunuz;

A - İade işlemini nasıl yapabilirim?
  1. Tüketici Kanunu’na göre, “Cayma Hakkı” ürün tesliminden itibaren 14 gündür. Bu süre içerisinde aşağıda belirtilen iade koşullarını sağlamak koşuluyla ücret iade talebinde bulunabilirsiniz.​​
    • Satılan ürününün iade olarak geri alınabilmesi için öncelikle iade formu (faturanın arka yüzü kullanılabilir) doldurulmalıdır. Kullanıcı hesabınız ile (buradangiriş yaparak Sipariş Geçmişim linkine ve ardından sipariş detaylarında ürünün yanındaki Ürün İade ikonuna tıklayarak ilgili ürün için iade talebinde bulunabilirsiniz. Bu işlem iade edilmek istenen her ürün için tekrarlanmalıdır.
    • İade formu onaylandığı takdirde iade işlemleri başlatılır ve belirtilen yönergeler doğrultusunda gönderilen iade ürün(ler) teslim alındığında yapılan kontrol ve onaya isitinaden ücret iadesi yapılır.
  2. Sipariş edilenden ve/veya fotoğraf ve ürün detaylarında belirtilen özelliklerden (renk, boyut, hacim, özellik vb.) farklı gönderilen veya hatalı/kusurlu ürün değişimlerinde kargo ücreti firmamıza aittir1
    • 1Hatalı/kusurlu ürünlerin iade ve değişimi için sadece anlaşmalı kargo firması -lütfen sorunuz- ile ücretsiz gönderim yapabilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile ücretini ödeyerek gönderim yapabilirsiniz. Hatalı/kusurlu olmayan ürünlerin değişiminde kargo ücretleri firmamız tarafından karşılanmamaktadır, istediğiniz kargo firması ile gönderebilirsiniz.
  3. Ürünlerin montajı, kurulması ile ilgili sorun yaşadığınızda veya eksik parça olduğunu düşündüğünüz durumlarda müşteri hizmetlerini arayabilir, canlı sohbeti kullanabilir veya e-posta ile destek talebinde bulunabilirsiniz. Böylece size doğrudan yardımcı olabilir veya ilgili firmaya yardımcı olması için yönlendirebiliriz;
  4. İade etmek istediğiniz ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm içeriği ile birlikte eksiksiz olarak, fiziksel açıdan hiçbir hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir.
  5. İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturasının (tüm nüshalar) da mutlaka gönderilmesi gerekmektedir.
    • Faturası ile gönderilmeyen ürün/ürünler için iade işlemi yapılmamaktadır.
  6. Ürün orijinal ambalajının zedelenmiş olması durumlarında ürünün tekrar satışa sunulabilir olması koşulu aranır.
  7. Ürünü teslim aldığınız şekliyle iade etmeniz gerekmektedir.
    • Orijinal kutu üzerine etiket (kargo vb.) yapıştırılmış ve koli bandı (yazılı, logolu) ile bantlanmış, orijinal ürün ambalajından farklı ambalaj ve/veya kutu ile gönderilen ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  8. Kişiye özel üretimi, kesimi veya boyaması yapılan ürünler, niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler ve tek kullanımlık ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  9. Firma adına fatura edilen ürünlerin iadesinde yasal zorunluluk gereği iade faturası şartı aranmaktadır.​
  10. Siparişinize uygulanmış olan ücretsiz kargo, indirimli kargo ve/veya kupon bedel(ler)i iade edilen ürün(ler) tutarı toplamı hesaplanarak kampanyada belirtilen sipariş toplam tutarının altına indiği takdirde iade tutarından düşülmektedir.

B - İptal işlemini nasıl yapabilirim?

  1. Siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde değilse iptal talebinizi destek@bchome.com.tr adresine e-posta göndererek veya 0545 359 68 29 numaralı telefonu arayarak iletebilirsiniz. Siparişinizin durumunu ana sayfada yer alan "Hesabım" kısmından kontrol edebilirsiniz.
  2. Sizlere daha iyi hizmet verebilmek adına talebinizde iptal etme nedenini belirtmenizi rica ederiz.

C - Kusurlu ürünlerin iade edilmesi

  1. Siparişleriniz kargo firmasına teslim edilmeden önce mutlaka kontrolden geçmektedir. Buna rağmen ürünlerde herhangi bir kusur olması durumunda iadelerinizi, teslim tarihinden itibaren 30 (otuz) gün içerisinde yapabilirsiniz.
  2. Ürünler nakliye hasarlı olarak tarafınıza geldiğinde mutlaka kargo yetkilisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturarak geri iade etmeniz gerekmektedir.
  3. Ürün firmamıza ulaştığında üretici/dağıtıcı firmaya gönderilir. Üretici/dağıtıcı firma tarafından yapılacak kalite kontrol testi sonucunda kullanımdan kaynaklı bir kusur belirlenmez ise ürün bedeli tarafınıza ödenir, kredi/kupon olarak hesabınıza tanımlanabilir veya isteğinize bağlı olarak başka ürünle değiştirilir.
  4. Kusurun müşteri/kullanıcı hatasından kaynaklı olması durumunda üretici/dağıtıcı firma tarafından belirlenen onarım bedeli ile onarım yapılır veya  fark bedeli alınarak yeni ürün gönderimi yapılabilir.

D - Ürünler ambalajından hasarlı ve/veya eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

  1. Kargo firmasından teslim aldığınız paketi kargo görevlisi yanında açmalısınız. Herhangi bir eksik veya kusur tespit ettiğinizde mutlaka kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı” ile hasarlı ürünleri teslim ediniz. Bu tutanak ile müşteri hizmetlerimiz sorununuzu en kısa sürede çözüme ulaştırır.

E - Fatura firma adına düzenlendi, ne yapmalıyım?

  1. Siparişinizin faturası firma adına düzenlenmiş ise iade ve değişim taleplerinizde iade faturası şartı aranmaktadır. Siparişin tamamı veya bir kısmı için iade faturası düzenlenmelidir. İade faturası olmadan değişim ve iade işlemi yapılamamaktadır.

F - İadesi yapılamayan ürünler nerlerdir?

  1. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik vasfını kaybetmiş, bir başka müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  2. Sticker, taş duvar dekoru ve aynalar siparişinizle birlikte sizin için özel olarak üretilmektedir. Bu nedenle bu ve benzeri ürünlerin iadesi mümkün değildir.
  3. Duvar Kağıtları; duvar kağıtlarının paketi açıldıktan sonra tekrar gönderilmesi ve satışı mümkün olmadığından iadesi mümkün değildir.
  4. Kurulumu yapılmış mobilyalar; mobilyalar ve ahşap üniteler kurulumu yapıldıktan sonra sökülürken, ambalajlanırken vb. hasar oluşabilmektedir. Bu nedenle ambalajı açılarak kurulumu yapılmış mobilyaların iadesi kabul edilmemektedir.

G - İade ödemesi nasıl ve ne zaman yapılır?

  1. İade için gönderdiğiniz ürünün/ürünlerin teknik servis veya üretici/dağıtıcı firma tarafından iade ürün şartlarına uygunluğu incelenir ve gerekli durumda üretici/dağıtıcı firmaya test edilmesi için gönderilebilir. İade talebinizin onaylanmasının ardından satın alma metoduna göre banka hesabınıza, kredi kartınıza veya kullanmış olduğunuz diğer ödeme kurumuna iade tutarı* gönderilmektedir. Ücret iade süresi iade edilen ürün(ler) firmamıza ulaştıktan ve kontrolleri yapılarak onaylandıktan sonra 10 iş günüdür.
    • *​İade tutarı, iade edilen ürün ücretleri toplamını kapsar.
    • Kargo taşıma bedeli iadesi, yukarıda detaylı olarak açıklanan iade şartlarına (A-2) uygunluk durumuna göre yapılır.